Pagina's

vrijdag 1 januari 2010

EOTD: NewYearsEve

De ochtend van oudjaarsdag verveelde ik me nogal. Ik ging op mijn hand kleuren uittesten. Een cremebasis, met shadestick en dan kijken wat voor een kleur de oogschaduw krijgt. En wauw! Mijn 'geen-pigment-afgevende-essence-oogschaduw' had opeens een metallic kleurtje (met pigment!). Ik besloot om een iets 'heftigere' (voor mijn doen dan, ik draag bijna alleen maar nude kleurtjes) ooglook te creeëren die ideaal zou zijn voor nieuwjaar:



And again komen de kleuren niet tot zijn recht :(. Maar goed, in real life had ik op mijn halve ooglid zilver, de andere helft een zilverlila kleurtje en in mijn crease zwart en paarsgrijs.
Dit heb ik gebruikt:

Eerst had ik een filmpje opgenomen hoe ik deze look maakte, maar het licht en de scherpte waren rampzalig. Ook was mijn oog steeds uit beeld en vond ik wat je zag er lelijk uit zien. Zo wil ik dus echt niet op youtube! Dus nog even oefenen hiermee en wie weet komt er dan een keer een goed filmpje :)



 
Designed by Lena