Pagina's

zaterdag 2 januari 2010

Crea Bea: cadeautjes inpakken

Eens in de zoveel tijd heb ik een spontane ingeving om iets creatiefs te doen! Lekker bezig zijn met je handen en dan ook nog blij zijn met een mooi eindresultaat. Af en toe is het gewoon heerlijk. Laatst zag ik op Flickr hele leuke, originele en supercreatieve cadeautjes. Nouja, de cadeaus zelf waren niet origineel en creatief. Maar hoe het ingepakt was, dat was mooi! Mijn 2 vriendinnen waren laatst jarig. En het geeft je gewoon een goed gevoel om iets leuks en origineels te geven. Dus ging ik mijn best doen om het in te pakken. I know, het is lang niet zo enorm creatief en origineel, maar leuker dan het in de winkel laten inpakken.


Deze heb ik ingepakt met PiP Studio kaftpapier. Ik vind dit zo een gaaf printje! Daarbij heb ik een lichtroze lintje in de vorm van een strik en die heb ik vastgeplakt met 2 foamplaatjes.


Dit is gewoon heel simpel. Roze kaftpapier met een goud omheen gebonden strik. Ook hier heb ik 2 foamplaatjes geplakt.

Hebben jullie soms ook last van die creatieve hersenkronkels? En kan je je niet bedwingen? Ga dan inpakken ;)
 
Designed by Lena