Pagina's

donderdag 31 december 2009

Bye 2009, Hello 2010

2009 is voor mij een topjaar geweest. Nouja, niet heel speciaal, maar toch leuk om even te delen:

-Ik ben begonnen met bloggen! En dat is iets wat ik al veel eerder had moeten doen :)
-Ik ben naar Griekenland op vakantie geweest :D Iets wat ik al zó lang wilde, en yeah eindelijk daar!
-Ik heb ingezien wie mijn echte vriendinnen zijn en wil ze nooit meer kwijt.

Maar ook ik had mijn downs:

-In de liefde, ik was in het begin verliefd, maar het mocht niet baten. Verder ben ik er niet enorm bezig mee geweest. Ik was toch niet verliefd. Maar wat zou de liefde me dit jaar schenken?
-Ziekte. Van januari tot en met juni was ik om de 4 of 3 weken wel een paar dagen ziek. Oververmoeidheid. De dokte twijfelde aan Pfeiffer. Gelukkig bleek dit niet zo te zijn. Eindelijk ben ik er weer boven op.

En 2010?? Wat gaat dat beloven? In ieder geval heb ik wat voornemens:

-Kwaliteit boven kwantiteit. Weg met die essencebuys, hello mac, gosh and bourjois :)
-Mij aan een budget houden!
-Werk zoeken, ik geef al training, maar dat is maar 200 in het hele jaar. December 2010 wordt ik 15. Dan wil ik wel een bijbaantje.

En UBR?? Wat belooft dit te worden in 2010?
Meer en betere artikels. Professioneler gaan aanpakken en proberen uit te groeien tot een populair beautyfashion blog. Of dit gaat lukken? i don't know. Maar één ding weet ik zeker: Hier zal altijd met liefde en plezier aan gewerkt worden.


 
Designed by Lena