Pagina's

donderdag 31 december 2009

BABYLISSpro - stijltang



Van mijn verjaardag kreeg ik van mijn ouders een roze (!) babylisspro stijltang. Want het is toch heerlijk als je af en toe die krullerige bos kunt inruilen voor een glad, stijl kapsel? Met die gedachte ging ik aan de slag. En wat was het resultaat? Ontkrulde het mijn haar echt?




Ik heb de Babylisspro BAB2590DSPKE. Het heeft 5 hittestanden, één voor beschadigd haar, één voor gevoelig geworden haar, één voor geverfd haar, één voor golvend normaal haar en ééntje voor kroeshaar. De hoogste temperatuur is tot 200 graden. De platen zijn keramisch. Aan de zijkant van één plaat zit een afneembaar kammetje. Die je haar al mooi kamt en klitvrij maakt voordat je haar erdoorheen gaat! Aan veel is dus gedacht!

En de werking? Nou, die is supergoed :). Ik had mijn haar echt supersnel gestijld: even snel één keer de tang over de nogal grote plukken. En kreeg een mooi stijl effect! En de longlastingheid? Daar zit het ook heel goed mee. De 2 avonden daarna had ik mijn haar niet gewassen en mijn haar - op de puntjes na - bleef gewoon stijl! Na het wassen niet meer natuurlijk. Deze tang doet dus echt wel wat je er van verwacht: Ontkrullen! Ik ben er echt superblij mee en kan iedereen deze aanraden. De prijs weet ik niet, aangezien het een cadeau was.



En ja, op die foto met golven zit het héél mooi, normaal zit het niet zó mooi. Dit was voor de schoolfoto en alles. Dus zeg niet dat het zonde is. Stijlen doe ik gewoon af en toe voor soms wat variatie.

Dus ben jij die oh zo mooie krullen soms ook wel eens zat (tja, je wilt toch wel eens verandering)? Koop een babylisspro stijltang! Het resultaat is dus echt verbluffend.
 
Designed by Lena