Pagina's

zaterdag 12 december 2009

Budget fav's

Natuurlijk wil iedereen wel een stash met mooie merken als Mac, Dior, Chanel enzovoorts. Maar niet iedereen kan dit veroorloven. En al wordt er kwaad gesproken over budgetmerken, er zitten altijd wat goede producten tussen. Deze keer voor jullie: 5 budgetproducten die ideaal zijn! (in willekeurige volgorde, ik kon niet kiezen, ik ben twijfelkont #1)




  • Deze lipgloss is amazing! De MissHelen lipgloss (een horrible merk als je het mij vraagt) geeft superveel kleur af en geeft mij mooie lichtrode lipjes. Het blijft lang zitten, niet te dik, niet te dun en het kleeft niet! Een echte aanrader en voor 3 euro is dit toch een koopje?


  • De Allround concealer van Catrice is ideaal om onzuiverheden weg te werken. Er zitten genoeg kleurtjes in, waardoor het voor elke huid geschikt is. Geen optimale dekking, maar wel multifunctioneel en superhandig voor beginners ( en of course gevorderden ;)


  • Deze eyeliner is zo fijn! Geen gepruts met moeilijke kwastjes. Maar gewoon een eyeliner in de vorm van een stift. Er komt nooit teveel uit en is waterproof. Droogt snel en blijft de hele dag zitten. Wat wil je nog meer? Alles wat je verwacht van een eyeliner, bij de HEMA!



  • Deze blush is echt mijn favoriet! hij geeft goed kleur af en blijft lang zitten! Is niet too much en heel belangrijk: het geeft geen overbodig poeder. Alles blijft lekker gepressed erin zitten, behalve op mijn kwast. Ik vind dit echt fijne blushes en wil iedereen met wat minder geld ze aanraden!


  • Ieeh! lelijke foto, en fout geknipt haha. Vast in haast gedaan. In ieder geval, Vaseline is echt mijn wondermiddeltje! het werkt voor je wimpers, lippen en droge huid. Een redder in nood, als ik het moet omschrijven. Een enorme pot waar je supersupersuperlang meedoet voor 2,04 euro!

En wat is jouw top 5? nog aanraders?

 
Designed by Lena