Pagina's

vrijdag 30 oktober 2009

Gosh shadesticks



Shadesticks zijn onderhand bij de meesten wel bekend. Het begon met een 'hype' die Mac begon. Natuurlijk, zoals bij elke hype, vind je er honderden dupes van en eentje van deze dupes is van Gosh. Een van mijn favoriete make-upmerken. En tja, dan moet ik er wel eentje hebben..



Deze shadesticks zijn heel handig als basis. Ze geven een mooi kleurtje en zorgen ervoor dat je oogschaduw blijft zitten en misschien nog wel het belangrijkste: het maakt de oogschaduwkleuren intenser! Ja, het is gewoon een superhandig make-upproduct.

De shaduwstick heb je in verschillende kleuren, de kleur die ik heb kan ik niet meer op de site vinden, waarschijnlijk is het een verouderde kleur. Mijn shadestick is in de kleur "love that pink". Hij geeft veel pigment af met glitters. Ikzelf vind dat wel leuk, maar soms ook net iets teveel! In ieder geval kan ik iedereen er eentje aanraden. En heb je haast? Alleen een shadestick kan ook leuk staan hoor. :) Het is gewoon multifunctioneel en daar houd ik wel van.

Swatch:


Kortom, een enorme musthave en je moet er ten minste één in je stash hebben! Ikzelf wil nog een huidskleurige of iets wittere, die heel fijn is voor nudelooks. Ook 2B cosmetics heeft deze sticks en die zijn dan net nog iets goedkoper, dus ook fijn voor meiden met een budget. Deze kosten geloof ik rond de 7 euro. Maar geloof me, het is het waard!
 
Designed by Lena