Pagina's

zondag 1 november 2009

Autumn playlist

Door alle drukte helemaal vergeten te doen: mijn autmn playlist. Dit is ook een tag (het regent tags in blogland). Ik vond het een moeilijke tag, want ik ben nogal iemand die dan 1 week lang een lied luistert en het dan te vaak gehoord heeft en hem vervolgens niet meer leuk vindt. Ook houd ik van duizenden liedjes! Bijna wel alle genres. Toch heb ik even liedjes die dit moment in de top 20 enzo staan uitgekozen. Het was wel moeilijk kiezen (en daar ben ik al niet zo goed in :P)




Jordin sparks - Battlefield
Cascada - Evecuate the dancefloor
Keri Hilson ft. Kanye West & Ne-Yo - Knock you down
P!nk - Funhouse

Normaal gesproken luister ik niet zoveel dance muziek, maar het nieuwe liedje van cascada krijg ik maar niet meer uit mijn hoofd. Verder vind ik alle liedjes van de Black Eyed Peas heel gaaf. Maar goed, nu naar jullie: Wat is jouw autumn playlist?? ik tag iedereen die zich zo vrij voelt deze over te nemen!
 
Designed by Lena