Pagina's

maandag 3 mei 2010

Mom and I ordered

Ik heb een paar dagen geleden al mijn Mustang Shoes gekocht en nu heb ik weer schoenen besteld samen met mijn moeder. Ik mocht nog een paar sandalen of slippers, voor als het weer lekker weer is (want waar blijft die zon nou toch?!). Ik heb gekozen voor leuke sandaaltjes van Replay, na heel lang dubben. Ook mijn moeder heeft schoenen besteld.
Deze zijn het uiteindelijk geworden. 80 euro bij Omoda.


Onze buren hebben er wel eens besteld en zeiden dat de service goed was en je ze gewoon kon ruilen als ze te klein of te groot waren. Dit was toch wel een reden waardoor we het gedaan hebben: als het niet goed is, kunnen we makkelijk ruilen! Ik twijfelde wel eerst nog tussen de sandaal die ik gekocht heb en de volgende 2:

Beiden zijn weer van Replay. De linker heb ik ook daadwerkelijk in de winkel gepast en was het net niet. De rechter wilde ik eerst bestellen, maar ik besefte net op tijd dat ik of een sandaal of een slipper mocht. En dan zou dit dus een soort vervangende teenslipper zijn. Daar vond ik hem niet geschikt voor, aangezien hij hoog is en van best warme stof is. Uiteindelijk vond ik die ik heb besteld wat beter en mooier!

Deze heeft mijn moeder besteld:
Van ViaVai.

Zodra we ze binnen hebben zal ik nog foto's van de real life sandalen posten en als het wat lekkerder weer is ook wel outfitfoto's met de schoentjes. Be continued...
 
Designed by Lena