Pagina's

vrijdag 30 april 2010

Mustang Shoes - nieuw!

Woensdag middag ben ik lekker onze stad in gegaan. Missie: schoenen kopen. Eigenlijk is onze stad een ramp qua schoenen, het heeft haast geen aanbod en het mag wel wat trendier, maar af en toe zitten er een paar leuke schoenen tussen en ik had geluk. In de laatste winkel - natuurlijk, altijd, uren zoeken en dan vind je de perfecte - kwam ik ze tegen. Ik vond ze hip, gaaf en ze zaten mooi.
informatie, aanfoto's en meer? Lees verder!

Ze hebben een hak van ca.5 of 6 centimeter, volgen helemaal de trend, van open schoenen met zo een laars-vorm (if you know what I mean ;)). Ze zijn van Mustang Shoes en waren 60 euro.
Deze schoenen zijn hip en ideaal voor in de lente en voor een niet al te hoge prijs. De hak is niet mega hoog, maar op 3 a 4 cm hakken na, heb ik geen ervaring: dat wordt dus oefenen! Misschien vind je het er een beetje vreemd uit zien, maar je moet ze echt aan zien. Bij deze:


Ik heb mijn voeten zo gezet, dat je het van meerder kanten kan zien. Het zijn wat apartere schoenen en ik denk dat veel meiden ze lelijk vinden, maar who cares?! ik vind ze super!
 
Designed by Lena