Pagina's

dinsdag 4 mei 2010

PARIJS

ik heb het artikel opnieuw online gegooid! Want eerst deed het commentsysteem het gewoon en nu waren bij dit artikel alle ouder comments (die ik wel gelezen heb) weg en stond er één comment met het blogger-systeem. Het duurt altijd even voor dat het commentsysteem laadt en als dan het oude systeem krijgt: NIET OP COMMENTEN. mail mij als hij het nog steeds niet doet.



OhMyGád! Mijn ouders hadden even een spontane actie gisteren: ze hebben 3 nachtjes Parijs geboekt! Ik ben nog nooit in Parijs geweest en kan wel een gat in de lucht springen - inmiddels heb ik dat misschien wel gedaan, haha. Maar ik vertrek morgen (woensdag) en komt zaterdagavond terug. We gaan natuurlijk wat cultuur proeven en SHOPPEN! Ik wil sowieso een I love Paris shirt en verder ga ik wel wat money uitgeven. Eigenlijk ben ik blut, want ik moet komende maand volledig mijn schuld van de laptop (die mijn ouders voorgeschoten hebben) terugbetalen. Maar dat kan wel even wachten: hallo, het is parijs! Daar ga ik echt wel iets kopen. :)

nu ben ik benieuwd of jullie dingen hebben waar ik echt naartoe moet??
 
Designed by Lena