Pagina's

maandag 15 februari 2010

Hoe ik mijn make-up (+ some beauty) opberg

Al sinds ik dit blog heb, ben ik van plan om een stashfilmpje te maken. Maar stiekem wacht ik er steeds mee; ik heb namelijk zo weinig make-up. één blush - en dan nog wat in palletjes -, één bronzer, een paar oogschaduws. En als ik dan al die blogs afspeur met die mooie, jaloersmakende stash, durf ik de mijne niet meer online te zetten. Misschien in de toekomst, maar het blijft toch kriebelen. Daarom laat ik jullie het voorproefje zien: hoe ik het opberg!
Voor mijn make-up heb ik dit Ikea Fira kastje, die ik zelf beplakt heb.
De bovenste 3 laatjes en de middelste lade gebruik ik voor mijn make-up. Daarboven staat een spiegel die aan één kant ook 3x vergroot en een potje met mijn kwasten. Meestal staat er ook nog een bureaulampje, voor fel licht in de ochtend, maar die stond nu naast mijn bed.
Verder heb ik een klein 'wit muurtje' om de buis van de airco heen, zodat het er niet lelijk uitziet. Hierop heb ik wat dingetjes staan die ik nog niet gebruik of bewaar of niet nodig heb in de badkamer maar in mijn kamer. Zoals een waterspray, douchegel die ik nog bewaar en wat andere dingetjes.
Ik heb héle brede vensterbanken. Echt ideaal! In het hoekje heb ik een zwarte doos met mijn nagellak, daarop 2 etuitjes gestapeld, eentje met mijn konad spulletjes en de andere is leeg. Verder staat mijn parfum er uitgestald.

Hoe hebben jullie je spulletjes opgeborgen? Daar ben ik wel benieuwd naar!
 
Designed by Lena