Pagina's

woensdag 17 februari 2010

Fun Eyelook

Gisteren was ik bij een vriendin, we waren van plan om voor de fun (erg melig!) een videoclip te maken en daar hoort felle make-up bij. We kozen voor fel, maar subtiel, al zou ik dit nooit naar school dragen! De middag was erg geslaagd en de make-up ook! Mijn vriendin heeft niet zoveel make-up en al helemaal niet veel oogschaduws, dus we moesten het met goedkope, merkloze oogschaduws doen. Maar dat mag de pret niet drukken en zo deed het dat ook niet, we hadden enorm plezier. Ook zijn de foto's met de camera van mijn vriendin gemaakt, dus de kwaliteit is wat minder, de kleuren springen er ook niet zo uit als in het echt.


in crease : groen + donkergroen, innercorner: roze/oranje, outer v/ naast mijn oog: paars en zwart oogpotloodje.
 
Designed by Lena