Pagina's

donderdag 18 februari 2010

In het zonnetje gezet - Chi

Af en toe zal ik een product in het zonnetje zetten. De producten die ik zal kiezen, zijn budgetproof, superfijn en van een onbekender merk. Zo laat ik jullie er kennis meemaken en geef ik mijn mening! Vandaag het derde zonnestraaltje: Chi eerste hulp Balsem!


Dit product hebben wij thuis al jaren en dan verdient het ook wel een plaatsje op mijn blog. Misschien denken jullie: eerste hulp balsem? Wat boeit mij dat? Nou, hartstikke veel, want niet alleen voor ontstekingen en kleine wonden is het wat. Er zit namelijk Tea Trea Oil in. Tea trie watte?? Tea Trea Oil is een olie uit een bepaald blad die je weerstand kan verhogen, geheel natuurlijk is en mensen van huidaandoeningen en ontstekingen kan laten afkomen. Dit zit verwerkt in deze balsem. Het is dus heel handig om op een grote puist of pukkel te doen, want daar helpt het ook tegen! Ideaal dus voor meiden met acné!
Het enige nadeel is toch wel die enorm sterke geur: doe dit ook vooral 's avonds op of als je toch nog een uur thuis bent. Misschien in het begin even wennen, die geur, maar later zal je je er niet aan ergeren (anderen misschien wel, dus pas op! haha).

Dit product is te koop bij de Tuinen
 
Designed by Lena