Pagina's

vrijdag 19 februari 2010

Bourjois Pretty Paris

En omg, pretty it is! Bourjois, de goedkope dochter van Chanel, komt uit met een lente/zomer collectie. De bekende ronde oogschaduwdoosjes en blushdoosjes zijn versierd met schattige bloemetjes. How cute! We zien de kleuren koraal, lichtroze, taupe en groen voorbij komen. Dit belooft wat voor de zomer!

Ook met je ogen kun je je frisse, sexy uitstraling tonen. Met een Regard Effet Duochrome Tilleul Doré in anijsgroen zie jij er weer fris uit. En om er touch een feminine glamour touch aan te geven wordt deze uitgebracht met de ultra curl mascara.

En dan de oogschaduws met de o-zó-mooie verpakking. Helemaal gedecoreerd à la spring 2010. Er komen 2 nieuwe oogschaduws uit: tablac blond en citron grevé. Een diepgouden en warm gele kleur. Die diepgouden ziet er aan de buitenkant nogal bruin uit, maar als het diepgoud is ben ik erg benieuwd!
Ook wordt er aandacht besteed aan de nagels. Want die mogen echt niet ontbreken. We zien een mooie koraalkleur gecombineerd met een taupe kleur. Ik zou zeggen: hello summer!
Deze lipsticks zien er veelbelovend uit! weer een beetje een taupe, een lichtroze/nude en felroze en koraal (wat uiteraard niet mag ontbreken). Ik vind ze er heel mooi en veelbelovend uitzien. Vooral de koraal en lichtroze kleur. Hier ga ik zeker naar kijken!
En dan de blush, in één woord: WAUW. Deze móet ik hebben. Het is de befaamde blush Coup de Foudre. Een lichtroze/koraal blush met gouden glitters. Die Bourjois blushes zien er altijd wauwie uit, dus ik ben zo happy met deze collectie!

Deze collectie is echt wauw en totally me. Ik ben ook echt benieuwd naar de blush en de oogschaduws. Als jij ze in de winkels spot, deel het dan alsjeblieft met me! Dus misschien wel : wordt vervolgd....
 
Designed by Lena