Pagina's

zondag 14 februari 2010

A few outfits

De laatste tijd heb ik al wat kleding uit de nieuwe lente collecties gekocht. De nieuwe trends zijn zo totally me! En het beste: je hebt weinig nodig om veel combi's te maken. Ik heb even foto's gemaakt van hoe ik mijn nieuwe kleding heb gedragen, elke keer draag of combineer ik het weer anders. Toch vind ik deze outfits leuk, niet too much, niet too little.

Weer een outfit met die streepjes shirt, het shirt is eigenlijk multi-inzetbaar: het past overal bij, hier gecombineerd met mijn nieuwe jack van de Only en tregging van merkloos. shirtje is van de Vero Moda. Multipile chain is van de HenM.

Deze outfit droeg ik toen het koud was, vandaar de sjaal. Ik ben hier lekker zwart-wit, wat ik altijd leuk vind om te dragen in de winter. Ik draag een zwarte sjaal (ik weet niet welk merk), een HenM hemdje, een Outfitters Nation vest en een Miss Sixty broek. (glimmend, zie je niet op de foto).

En hier draag ik mijn shirtje die zo vreemd aan het hangertje hing. Velen waren benieuwd naar de aan-foto en here he is. Let niet op mijn sloffen  trouwens. De broek is van G-star, ondershirt van Vero Moda (die ik laatst droeg onder mijn streepjesshirt) en het shirt is van Royal Chicks.
 
Designed by Lena