Pagina's

vrijdag 12 februari 2010

Foundation - een fenomeen apart

Iedereen kent foundation wel. Je hebt het in alle vormen, maten, tinten en substanties. Dat is juist wat het moeilijk maakt: het kiezen van een geschikte foundation. Ik heb al een tijdje in mijn achterhoofd het idee om foundation te kopen. Maar steeds voel ik dan die twijfel in mijn onderbuik. Want, eigenlijk heb ik helemaal geen onzuivere huid, dus heb ik het wel nodig? En ik wil wel een goede kwaliteit, maar stel nou dat ik een miskoop doe qua tint? Al die vragen in mijn hoofd doen mij toch twijfelen. En zou ik dan een vloeibare, een poeder of een vastere substantie?? Al die vragen, geen antwoorden.
Ik heb haast geen puisten en ben dan zo bang dat het zonde is. Dat ik er alleen maar fake door uitzie. Ik weet natuurlijk ook niet, of met foundation op, het veel egaler is of dat het geen effect heeft... Tja, foundation: een fenomeen apart.
 
Designed by Lena