Pagina's

maandag 17 mei 2010

Trend@Paris - Longchamp Pliage

Pik 10 jonge vrouwen tussen de 15 en de 30 uit Parijs en ik durf te wedden dat 6 van de 10 vrouwen op straat loopt met de Longchamp Pliage tas. Man, wat heb ik die vaak - echt megavaak! - langs zien komen. En waar blijft Nederland? Voor zover ik weet, kent geen een meisje uit mijn klas de Longchamptas. Lopen wij gewoon achter en is het de trend voor volgend jaar? Wie weet!

De tas is eigenlijk gewoon retesimpel. Het is een stoffen tas - in welke kleur je maar wilt - met een leren flapje en handvatten. Eerlijk gezegd snap ik de gehele trend niet, I mean: de tassen zijn zeker niet lelijk, maar wel een beetje simpel. Volgens mij draag je het meer vanwege het merk en omdat het in is, dan vanwege het mooiheidsgehalte. Vooral voor het prijskaartje... de gemiddelde tassen - de handtassen - hebben een prijs van tussen de 100 en 125 dollar. Omgerekend tussen de 80 en 100 euro. Voor het budget dat ik heb, is dat een beetje veel. Veel te veel. Maar wie weet, ooit in een megarijke toekomst??nooit dus
 
Designed by Lena