Pagina's

zondag 16 mei 2010

Het niet nakomen van wishlists

Zo vaak stel ik wishlists samen. En ik ben erachter gekomen dat het niet voor niets wishlists zijn, want ik wens het letterlijk. Zo veel wishlists, zo weinig ervan gekocht?! Waarom stel ik ze dan nog samen? Om weg te zwijmelen bij wat producten en het er verder bij te laten en vervolgens met wat crappy essence spullen thuis te komen? Wat een mentaliteit heb ik weer ;).

Ik heb eens tussen mijn wishlists gekeken, de meesten ingedeeld per merk of categorie: nagellak, H en M, Topshop. En eerlijk waar: misschien 3 van de 20 dingen heb ik gekocht. Waarom koop ik dan andere dingen, in plaats van mijn wensen? Is het iets wetenschappelijks ofzo?

Maar ook ben ik tot de conclusie gekomen dat je soms voor de lol wishlists maakt van een merk, terwijl je niet echt van plan bent het te kopen... Zijn er dus funlists en needlists? Wie weet. Al heb ik wel een nieuw voornemen: me aan wishlists (proberen) te houden en geen crappy dingen te kopen, die ik eigenlijk toch niet wil. Doe jij mee met mijn voornemen? Of heb jij zo een ijzeren mentaliteit en kun jij al je wishlist afvinken met gekocht?

en dan nog wat fun. heerlijke cupcakes met prinsessen versiering: hmm, ze smaakten toch lekker!
en het was eens een ander artikel dan normaal, maar ik ben erg benieuwd hoe het bij jullie gaat?
 
Designed by Lena