Pagina's

zaterdag 15 mei 2010

H&M Bestelling: Bikini

Ik had in Parijs al een bikini van de H en M gekocht, maar die was in totaal 10 euro, dus nog eentje kon er wel bij. En sinds dat deze bikini in februari of maart online stond, had ik er al een zwak voor. Ik heb hem in menig filialen gezien, maar slechts alleen met dat omabroekje (zo noem ik die hoge taille broek). Dat is dus echt niet wat ik wil! En ik heb al wat ervaring met deze webshop: 's ochtends zijn de veel gewilde dingen nog binnen en in de loop van de middag raken ze uitverkocht. Dus voor schooltijd heb ik een bestelling geplaatst.
Ik twijfelde eerst nog tussen deze:

De linker heeft eigenlijk al een goede vriendin van me en dan vind ik het toch niet zo leuk om dezelfde te nemen. De tweede vind ik supermooi, maar staat het ook op mijn bleke huid?? En de laatste leek me heel gaaf toen ik hem in een advertentie in de Avantgarde zag staan, maar op dit model, vond ik hem toch net niet. En zo kwam ik op mijn bovenstaande keuze: de stipjes!! What do you think?
 
Designed by Lena