Pagina's

woensdag 19 mei 2010

Bikini is binnen

Hi girls! Even wat kleine ditjes en datjes. Ik heb het komende weken megadruk. Ik weet niet wat die leraren hier op mijn school proberen, maar ze willen allemaal net voor de proefwerkweek (10 juni) nog wat SO's proppen. Zo heb ik de week voor de proefwerkweek nog een stuk of 5 toetsen en moet ik mij al voorbereiden. Het wordt dus druk, druk, druk. Ik probeer zoveel mogelijk vooruit te schrijven, maar als er een dagje niks komt, hoop ik dat jullie hier begrip voor hebben!
En dan de bikini!! Isn't it gorgeous. Na 6 dagen heb ik hem binnen (wat redelijk snel is!). Hij is echt super en heeft een mooie pasvorm. De stipjes zijn wat roziger/huidskleuriger dan verwacht, maar het staat erg leuk!

Vandaag dus een klein artikeltje vanwege al die drukte. Morgen komt er een grote en vooral leuke DIY aan!
 
Designed by Lena