Pagina's

donderdag 13 mei 2010

Omoda schoenen zijn binnen!

Wat een snertweer, om depressief van te worden! Maar voor mij is er één lichtpuntje wat mij echt weer naar de zomer doet verlangen: deze sandaaltjes. Vorige donderdag (inmiddels alweer een week geleden dus!) kreeg ik ze binnen, besteld via de website Omoda.nl.

De service van deze site is erg goed! Je krijgt je spullen snel binnen (zaterdag besteld, donderdag in huis) en wordt goed verpakt opgestuurd. Je krijgt het zo ook niet in een kartonnen, bruine doos. Maar in een zwarte doos van Omoda. Dit oogt heel professioneel. Verder krijg je er een tas bij. Zo een dikke, plastic tas. Je weet wel, die voorgevormd zijn van Omoda.
Ook zit er een ruilformulier bij, waarbij je makkelijk je schoenen retour kan doen als ze te klein zijn of je niet bevallen.

de echte kleur

Dan mijn sandaaltjes: de maat was perfect, ze zitten heerlijk en de kleur is zó gaaf. Op de site dacht ik echter wel dat ze zwart waren, terwijl ze toch wat donkerblauwgrijs uitvallen. Maar dat vind ik niet erg, het maakt ze wat stoerder.


Eerst twijfelde ik wel over dat bovenste bandje. Ik wist nou niet of het leuk stond, maar nadat mijn ouders mij overtuigd hadden, ben ik er zeker blij mee! Ik wilde er outfit of aanfoto's bij posten, maar het weer heeft het niet toegelaten. Helaas. Als jullie echt willen, zal ik ze ooit nog (als eindelijk het zonnetje doorbreekt) posten!
 
Designed by Lena