Pagina's

woensdag 12 mei 2010

Shopping @ Paris

Naar Parijs gaan en met niks terug komen? Dat is echt een doodszonde! Het is de stad van de luxe winkels. Je om elke hoek vergapen aan al die dure winkels en die oh-zo-prachtige tassen met een oh-zo-grote prijs. Maar ook zijn er leuke, betaalbare winkels en dat samen maakt het een shopwalhalla. Je snapt wel dat ik met meer dan één ding thuiskwam. Alhoewel ik het bij weinig gelaten heb, al zeg ik zelf.

Allereerst heb ik wat gescoord bij de Sephora. Zeg Sephora en ik denk aan Parijs. Overal zitten enorme, en dan ook echt énorme, Sephora's met alle merken. Ook Urban Decay enzovoorts. Eigenlijk heb ik alleen maar wat dingetjes van Sephora eigen merk gekocht. Ik was meteen verliefd op de oogschaduw en het was iets meer binnen het budget. Ik kocht een oogschaduw en lipgloss. samen: 21,90 (individuele prijzen weet ik niet meer).

Ik moest en zou iets kopen met I love Paris erop gedrukt. Eerst zag ik een hele leuke tas (een soort shopper, strandtas, heel mooi!) maar twijfelde of ik hem ook echt zou gebruiken. Uiteindelijk heb ik bij een souvenirswinkeltje - waar ze er overigens duizenden van hebben - een I love Paris hemdje gekocht. Ik weet niet of ik het echt naar school ga dragen, maar voor sporten of naar het strand is het ideaal. prijs: 10 euro.

Ik was al verschillende H enM's binnen gelopen, maar de bikini die ik echt zocht hadden ze nergens. Uiteindelijk zag ik deze nog, die ik ook heel leuk vind. Ik heb hem voor in totaal 9,90 euro gekocht, wat echt een koopje is! Hij staat heel leuk en fris. De andere bikini die ik zocht, bestel ik wel online, als hij weer binnen is.

Naast de H en M zat de New Look. Ik ben nog nooit de New Look binnen geweest en moest dus even kijken. Eerlijk gezegd viel het mij tegen. Ze hadden veel kleding die er goedkoop, ordinair of to much uitzagen. Het is gewoon niet mijn winkel, het oogt zó goedkoop. De winkel oogt goedkoop, maar ze hebben er hele leuke dingen tussen zitten. Ikzelf ging gelijk naar de tassenafdeling, en voor 15 euro had ik deze geweldige tas gekocht. I like it!

Op elke hoek staat zo een schattig, klein, halfrond gebouwtje die volgepropt is met tijdschriften. Zeg tegen mij Vogue en ik zeg: Parijs. Dus ik wilde graag de Franse Vogue, of ik er veel van snap? Ik moet het nog lezen, maar bij dit soort tijdschriften is plaatjes kijken al heerlijk! Er zat een dvd bij over een modeshow achter de coulissen en een boekje met de kledinglijn van Ralph Lauren. Slechts 4,90.

Dit is wat ik heb geshopt in Parijs, niet megaveel, maar toch wat leuks om mee thuis te komen!
 
Designed by Lena