Pagina's

maandag 19 april 2010

Xfactor girls - Look-a-likes?

Nu dit artikel online komt, ben ik 3 dagen op kamp. Ik zal dus geen mails kunnen beantwoorden of reacties achterlaten.

Ik zat gister Xfactor te kijken en opeens viel me iets op: Sumera heeft met een bepaalde blik of gezichtsuitdrukking wel wat weg van Drew BarryMore! En met een bepaalde blik - die heel af en toe te voorschijn komt - lijkt Daniƫlle wel een beetje op Miley Cyrus. Misschien veel te vergezochte gelijkenissen, maar ik moest het gewoon delen. Denk jij dat ik doordraai en het mis heb of zie je wel wat in mijn opvattingen? Voor vergelijkingsmateriaal > snel verder lezen!

Ik vond het moeilijk, vooral bij Daniƫlle, om een goed shot te vinden, waar je het ziet. Dus misschien dat jullie me geschift vinden, maar ik zie er wel wat in. Verder vind ik Sumera er erg veel op lijken, maar ik moet zeggen dat ik Sumera wel de knappere versie van Drew vind. what do you think?
 
Designed by Lena