Pagina's

dinsdag 20 april 2010

Maybelline the falsies mascara

Wat was ik blij toen mijn crapmascara van MaxFactor op was! Dat betekende dat ik van mezelf weer een nieuwe en hopelijk ook goed mascara mocht uitkiezen. Ik wilde weer oud en vertrouwd terug naar Maybelline, omdat haast al hun mascara's die ik tot nu toe heb gehad erg fijn waren. Aangezien The Falsies hun nieuwste aanwinst was, moest ik hem proberen. En believe me: it isn't crap at all!

De mascara heeft een leuke verpakking! Paars met een turqouis/blauw randje. Het borsteltje ziet er ook veelbelovend uit, met een kromming. Omdat het borsteltje niet zo kolossaal en rond is, vlek je minder op je ooglid, wat ik met the colossal mascara altijd had. Je moet met de platte kant (ingedeukte kant, hier rechts) van het borsteltje de mascara aanbrengen en dat werkt erg fijn!

De mascara maakt mijn wimpers langer én dikker. Wat wil je nog meer? Één laagje is zeker genoeg, want bij een tweede gaat ie klonteren, dus houd daar wel rekening mee dat je niet als een gek gaat aanbrengen. Hij maakt je wimpers pikzwart en door het volume, de lengte en de zwarte kleur zorgt het ervoor dat je wimpers zeker aanwezig zijn. Daarom sluit de mascara goed aan bij de naam: The Falsies.

Verder geeft het je wimpers ook krul - tevens door de lengte - en zelfs na een hele dag is het niet ingezakt. ik heb heel vaak bij mascara's dat het dan enorm inzakt en je 's avonds niks meer over houd. Dat doet deze mascara bij mij niet.

Hier een crap webcamfoto van de mascara net opgebracht en foto's na een dag (ongeveer na 8 uur, dus niet een hele dag, eerder een schooldag):

Natuurlijk zijn iedereens wimpers anders, bij de ene helpt het wel en bij de ander juist niet. Maar voor mij (redelijk korte en rocht vooruitstaande wimpers) werkt dit super! Misschien wel mijn nieuwe favoriet, een echte aanrader dus en hij is nu bij het Kruidvat te koop voor 10 euro (lang leve de korting!)
 
Designed by Lena