Pagina's

zondag 18 april 2010

Bourjois Pretty Paris - blush

Nooit gedacht dat je zo gelukkig kan worden van een make-upproduct! De Bourjois blush is prachtig! Niet alleen door de oh-zo-cute verpakking, maar ook de prachtige kleur met een prachtige glans erover. Straal ik nou van blijheid of van de glans en kleur op mijn wangen? ;)

16 rose coup de foudre
Maar op het luxe-gevoel en de verpakking na, moet je niet een kleurenbom verwachten...
Allereerst is het gewoon een prachtige blush, het baked effect met een glans erdoor, maakt het er veelbelovend uitzien en kwalitatief goed. Er zit een spiegeltje bij (handig voor on-the-go!) en een kwastje. Het kwastje is redelijk zacht, ik gebruik liever mijn Catrice blush kwast, maar als je even weg moet is het erg handig.
Maar dan.. de kwaliteit? Het is gewoon niet wat je verwacht. Ik had een koraalkleurige blos verwacht, maar het enige wat je krijgt is een glans op je wangen met een klein koraal tintje erdoor. Je ziet hem haast niet zitten, maar geeft je net de natural glow. Het is dus niet een blush met een uitgesproken kleur, maar eerder een blush voor een naturelle look met een dagelijkse glow. Ik had er dus wat meer van verwacht, maar nu ik accepteer dat het een glow geeft, is dat eigenlijk ook wel heel mooi. Vooral in de zomer!
Omdat de blush zich vermengt met je huid en een naturelle glow geeft, is het nogal moeilijk om te swatchen. [EDIT] ik heb het toch nog even geprobeerd, bij deze de swatch:
[/EDIT]

Het is dus niet helemaal wat ik verwachtte, maar ik vind het een prima blush, voor een gewone schooldag ofzoiets. Voor de prijs weet ik niet of ik er nog één koop, maar de verpakking en uitstraling maken het voor mij helemaal goed. en heel apart, maar de blush ruikt superzoet en lekker. :)
 
Designed by Lena