Pagina's

dinsdag 6 april 2010

Spring Wants

Kort geleden had ik al een artikel gewijd aan mijn musthaves (die ik gewoon echt niet kan missen deze zomer!). Maar natuurlijk zijn er veel meer producten die ik zou willen. Er is één probleem: money. Ik kan wel al mijn geld uitgeven aan deze dingen, maar houd ik dan nog wel over voor andere (belangrijkere) dingen? Keuzes maken wordt dus een must. Kijken kan echter wel gewoon, dus bij deze:

Ik heb me de hele winter en deel van vorige zomer perfect ingehouden, wat nagellak betreft! Ik was zo trots op mezelf en probeerde het door te zetten, maar met de lente en zomer in zicht, begint het weer te kriebelen. En ik heb een aardige wishlist, al zeg ik het zelf. De 2 catrice lakjes zijn de dupes van Chanels Jade en Particulière; de it-kleuren van dit jaar. Ik wil ook graag nog een grijze nagellak en aangezien ik een huge fan ben van de WIC lakjes heb ik deze op het oog. Verder ben ik in love met de Essie Resort collectie! Ik wil alle 4 de kleuren. Wordt dat een bestelling?? Als ik dan die Essie lak heb, in mint hoef ik natuurlijk niet meer de Catrice mintkleur ;)

De laatste tijd heb ik opeens wat met blushes. Mijn favo Catrice blush was vroeger de enige die ik gebruikte. Nu ik mijn andere blushes heb herontdekt, wil ik er veel meer! Afwisselen is gewoon zo leuk. Over de blushes van Sephora heb ik veel goeds gehoord en ze zien er stunning uit! Verder vind ik de LE blush van Bourjois pretty! Ook de oogschaduws lijken me mooi, binnenkort dan toch maar even kijken? Verder zag ik dat de eyeshadows van de LE sun delicious van Essence baked zijn en er super uitzien. Als ze ook echt kleur afgeven - wat niet altijd het geval is bij Essence - ga ik zeker de bruine en paarse inslaan!
Of ik dit alles ga kopen? Nee! ik moet keuzes maken, zoals ik al zei. Het is maar net wat ik tegenkom: bourjois blush of Sephora blush. Catrice lakejs of Essie lakjes. Maar voor nu droom ik weg aan mijn grote, bijgevulde lente stash!
 
Designed by Lena