Pagina's

woensdag 7 april 2010

Show me your sunglasses..

..and I will show mine! Dat is precies wat ik vandaag ga doen. Als ik aan lekker weer denk, krijg ik gelijk de beginzinnen van het liedje van Kat DeLuna in mijn hoofd, waar Elephant Man zingt: It's summerrrrrtime, lady's looking hot. And yes, we do! Maar jouw zomerse outfit is niet af zonder een hippe, mooie zonnebril! En wie zegt dat ze per se duur moeten zijn? Hier mijn zonnebrillen. Beide cheapass.

Deze zonnebril heb ik 1 of 2 jaar geleden gekocht bij BijouBrigitte in Den Bosch. Het is zo een grote zonnebril, maar niet te groot. Een donkerrood montuur dat bijna bij alle outfits matcht en gewoon een goede, fijne basic zonnebril. I like him!

Een wayfarer! I love wayfarers! Vorig jaar, toen ze nog niet zo hip waren in mijn woonplaats, had ik er al een gekocht. Het heeft een wit montuur met zwarte poten. Het is een wat grotere variant. Want je hebt ook de kleinere wayfarers. Deze vond ik net wat leuker staan op mijn gezicht. Ik vind het een leuke, basic, maar toch aparte zonnebril. Die een stoere outfit helemaal afmaakt!

Dit zijn mij 2 zonnebrillen. Dit jaar ga ik er zeker weer één kopen. Ik weet nog niet wat ik wil. Aangezien ik al 2 zonnebrillen heb, wil ik wel een met een fel kleurtje of een wat apartere. Ach wat! Ik koop gewoon eentje die ik superleuk vind!
 
Designed by Lena