Pagina's

vrijdag 9 april 2010

In het zonnetje gezet - Bio Oil

Af en toe zal ik een product in het zonnetje zetten. De producten die ik zal kiezen, zijn budgetproof, superfijn en van een onbekender merk. Zo laat ik jullie er kennis meemaken en geef ik mijn mening! Vandaag het derde zonnestraaltje: Bio-Oil!
Bio-Oil is een 'goedje' wat helpt tegen littekens, huidstriemen, pigmentvlekken, verouderende huid en droge huid. Ikzelf gebruik hem voor huidstriemen. Ik ben afgelopen jaar echt de lucht in geschoten (nouja, de 1,68 m in) en daardoor heb ik op mijn billen en een klein beetje op de bovenbenen striae. Dit betekent dat de onderhuid teveel uitgerekt is en dat je daardoor van die huidstriemen ziet. Natuurlijk wil ik niet dat het te opvallend is als ik in mijn bikini paradeer. Daarom heb ik deze olie gekocht. Maar wat vind ik er nou van?


Het belooft de huidstriemen te verminderen en/of te voorkomen. Je moet het 3 maanden lang, 2 keer per dag, op de plek smeren. Ik zit nu ongeveer op de anderhalve maand en zie niet enorm verschil. Het is wat minder erg geworden, maar het is niet opeens verdwenen. En dan denk je vast: waarom wordt het dan in het zonnetje gezet? Nou, omdat het wel beginnende striae voorkomt. Zo begon ik het te zien op mijn boven benen en ben ik die gelijk mee gaan smeren elke dag. Nu is het haast totaal verdwenen en is er niks meer bij gekomen. Het helpt dus wel degelijk! Ook is het veelzijdig en voor andere huidklachten bruikbaar.

Ik heb het natuurlijk alleen maar getest voor huidstriemen, maar ik denk dat je het zeker in huis moet halen als je één van deze dingen wilt verminderen. De prijs weet ik niet precies, maar het is gewoon te koop bij de Etos en zal dus wel een zacht prijsje hebben! Ik zeg: Doen!
 
Designed by Lena