Pagina's

zaterdag 10 april 2010

Enquete resultaten

De enquête staat nu iets minder dan een week online en ik was te nieuwsgierig dus heb ik de resultaten al bekeken. Sorry, ik kon me niet inhouden. ;) Ik wil allereerst de 19 lieve meiden die hem ingevuld hebben, bedanken!! jullie zijn topwijven en daar doe ik het voor: mijn bezoeksters!

De bezoeksters waren tussen de 13 en 19. Die doelgroep had ik eigenlijk ook wel verwacht en voor ogen.
Op de lay-out was niet veel aan te merken, op een paar kleine puntjes na die ik in het vervolg wel zou veranderen. Verder vinden jullie vooral shoplogs, reviews, outfits, make-up, personal en de zelfgemaakte plaatjes het leukst! Ik vind dit fijn om te horen, dat het zo breed is en weet ook wat gerichter wat ik wel en niet moet schrijven. Wat jullie minder leuk vonden , was nogal verdeeld: De ene wilt wel boeken, de ander niet, de ene wel nagellak, de ander niet. De ene vond de teksten niet te langdradig de ander wel. Ik houd het in mijn achterhoofd, maar erg duidelijke dingen kwamen er niet uit.

Verder vond iemand nog dat ik doe alsof ik het allemaal zo goed weet. Ik wil toch even ophelderen dat ik echt niet veel weet en al helemaal dat wil laten lijken! Ja, in reviews geef ik eerst wat basisinfo, maar dat haal ik soms ook van internet om jullie beter te informeren. Ik wil gewoon dat jullie weten dat ik niet zo zou denken. En als dat echt zo overkomt en jullie je er aan ergeren: mijn excuses!

Wat jullie missen, waren een paar kleine dingen: Zo wilde meerder wat meer van mijzelf zien en dat ik mijn gezicht toon. Dit is een kwestie waar ik zelf voor heb gekozen: anoniem te blijven.
Ook wilden veel meiden meer filmpjes, daar ben ik al over aan het denken en lijkt mij zelf ook heel leuk. So, be continued....
Ook wilden mensen meer boeken en film artikels. Dat vind ik een goed idee, en houd ik in mijn achterhoofd.

Dat was het wel zo een beetje. heb jij nog tips, of ideeen: comment!
 
Designed by Lena