Pagina's

maandag 12 april 2010

INSPIRATION - random room pictures

Vandaag een artikel over lifestyle. Ikzelf kan echt wegzwijmelen bij prachtige inspiratiefoto's van nog prachtiger gedecoreerde kamers. Mijn kamer komt daar echt niet bij in de buurt. Maar als je van een paar dingen een mooie foto maakt, kan het toch sfeer uitspreken. Hier wat random pic's. En ik ben niet een pro in fotograferen, maar hope you like it ;).


make-up kwasten in kristallen houdertje

Maskers, uit New Orleans (rechts) en Venetiƫ (links)

Deur met muurstickers (Ikea) en oranje/roze muur.

houder/ding (Ikea) om dingen op te hangen.

Mijn kamer is voornamelijk ingericht met de kleuren: wit, rood en zwart. Ik heb rode vloerbedekking, houten met rood bed, wit bureau, zwarte stoel, witte kast, zwarte zitzak. En ga zo maar door. Ik vind het best een leuke kamer en ben er eigenlijk wel tevreden mee: het vormt een mooi geheel.!
 
Designed by Lena