Pagina's

dinsdag 13 april 2010

hairstyles summer/spring 2010 + eigen touch

In de zomer en lente mag je haar gezien worden! Want niet alleen make-uptrends en fashiontrends zijn gaande, maar ook haartrends zijn het helemaal! Zo zien we veel accessoires, vlechten en kunnen we de trends herleiden van de catwalk. Hier laat ik wat trends zien en hoe je het supermakkelijk na kunt doen; wat ik dan uiteraard ook gedaan heb.

Dit is denk ik wel dé trend van 2010! De zijvlecht. Heb jij lang haar? Doen! Doe je haar naar een kant en begin te vlechten: lekker losjes en messy. Want wie zegt dat het netjes moet? Ik heb best kort haar, dus het ziet er niet zo enorm spetterend uit, maar de trend is zeker de moeite waard. gespot bij: Alexander Wang

Let niet op de belachelijke sjaal die ik in mijn haar geknoopt heb. Dit was het enige wat ik kon vinden om in mijn haar te doen. Heb jij een fel lint? Denk niet te lang na en toon je lef: Strik het om je hoofd, laat wat plukken ervoor, strik het en draag het lekker messy. Je kan natuurlijk ook gewoon een cute haarbandje aanschaffen. Net zo handig! gespot bij: marc jacobs


Dit is dan misschien niet gespot op de catwalk of echt een trend van dit jaar, maar ik vind deze look echt onmisbaar voor op de beach! In je prachtige bikini, 2 staartjes, ben je cute as hell. Misschien kinderachtig, maar op het strand vind ik het gewoon perfect. Het is echt een zomerse look en in mijn mening redelijk onmisbaar.
 
Designed by Lena