Pagina's

donderdag 15 april 2010

Shopped 130410

Ja, ik moest gewoon weer wat beauty shoppen. De laatste tijd heb ik niet veel gekocht, op wat essentiële dingen en enorme kortingkrakers na. Dus werd het hevig tijd om te winkelen. Ik had afgesproken met een vriendin van me en al pratend en lachend naderden we de stad. We hebben allebei niet al te veel te besteden, dus veel werd het niet. Maar toch heb ik wat dingetjes gekocht waar ik superhappy mee ben :) Kijk snel verder, zou ik zeggen!

Allereerst wat non-beauty. De film Sydney White gekocht, voor slecht 3 euro bij de Blokker. Voor zo een prijsje kan ik het niet weerstaan ;). Het is een soort modern sneeuwwitje, maar dan gaat ze studeren en is er geen spiegel, maar internetsite. Ik ga hem binnekort kijken en voor geïnteresseerden: comment of je een filmreview wilt!

De falsies volume express mascara van Maybelline. Dit is een essentiële aankoop, want mijn crap mascara van MaxFactor was op en no way dat ik die nog een keer zou kopen! Ik heb dus deze gekocht en vind hem over het algemeen goed werken, maar een uitgebreide review zal vast nog wel komen. gekocht voor 10 euro (met 3,50 euro korting op alle Collosal mascara's van Maybelline)

De befaamde catrice lakjes!! Ik heb er slechts 2 gekocht, ze hadden niet zoveel kleuren in ons Kruidvat en deze 2 moest en zou ik hebben. London Wheater Forecast vond ik toch niet zo mooi (te donker) en toen bleef het bij deze twee. Gekocht voor 2,50 per stuk. Is dit echt een Yay of een overgewaardeerde hype? Ik ben benieuwd!

En OMG! Ik heb de prachtige - en dan bedoel ik ook PRACHTIGE - Bourjois blush van de Coup de Foudre lente collectie! I'm so happy. Het heeft niet een al te zacht prijsje (10,90 euro), maar ik kon hem niet laten liggen. De kleur - koraal, waar ik helemaal van houd - de verpakking en gewoon het luxe, blije gevoel dat het me geeft... ik kon hem dus niet laten liggen. Hij was in de Etos in de stad uitverkocht en onze plaatselijke parfumerie had de hele collectie niet eens. Dus net voor sluitingstijd ben ik nog naar de kleine Etos in een mini winkelcentrum bij onze nieuwbouwwijk geweest en snel nog gekocht! And I'm so happy. Verwacht een uitgebreid artikel met veel foto's ;).

Dit heb ik weer geshopt! Voorlopig ben ik weer (een beetje) bij! Ik ben enorm happy met mijn uitgaven en ben wel benieuwd wat jullie onlangs geshopt hebben!
 
Designed by Lena