Pagina's

woensdag 24 maart 2010

Wishlist spring musthaves summer 2010

De lente is sinds kort weer officieel begonnen. Een lekker zonnetje, bikini uit de kast, nieuwe modetrends. Maar ook op het gebied van make-up zie je andere dingen verschijnen. Ik heb die trends ook een beetje bekeken en een mini-wishlist gemaakt van dingen die ik zeker weten moet hebben!

de kleur is niet echt coral, maar jullie weten wel welke kleur ik bedoel ;)

Koraal wordt het helemaal! Ik heb al een koraalkleurige lipstick en blush, maar oogschaduw nog niet. En ik hoef het echt niet alle 2 tegelijk te dragen, maar ik vind zo een kleur nu echt een must deze lente/zomer.


I loveeeeeee pastel! Ik heb kleding in pastel kleuren en i just love it, love it, love it! En wat maakt een look nou beter af dan nagellak?? Ik heb mijn oog al laten vallen op de nagellak van Essie. De summer 2010 collectie. Dat zijn 4 kleurtjes en ze zijn stuk voor stuk prachtig. Misschien zo een pakje bestellen met alle kleurtjes? wie weet!

En wat zijn jouw musthaves die zeker op je wishlist staan deze zomer??
 
Designed by Lena