Pagina's

dinsdag 23 maart 2010

TAG: 5 funniest youtube videos

Ik ben getagged voor de 5 funniest youtube videos tag! En ik ben getagged door nailpolicious (bedankt hè!) En ik vind het best een lastige opgave voor me, want ik vind grappige filmpjes wel leuk en heb er eigenlijk ook wel wat meer. Toch ben ik gaan selecteren en heb ik geprobeerd afwisselende filmpjes er op te zetten. Benieuwd wat ik nou grappig vind? Lees dan verder!

ik vind hem sowieso geniaal! maar dit filmpje slaat echt alles. Ik vind die operaties van Heidi echt belachelijk en ik vind dit een grappig statement erop!
Tiny en Lau vind ik ook geweldig! Ik denk dat er ook mensen zijn die dit niet grappig vinden, vanwege het gescheld. En ik ben er ook op tegen om te schelden met ziektes enzo. Maar geef toe: het is wel een grappig filmpje!


Deze zag ik bij Soesje en het is echt een geweldig filmpje. Gelijk één van mijn favo's. ;)


sorry voor de kwaliteit, ik kon geen goede vinden. Newkids heeft echt een bepaalde humor. Ikzelf vind het leuk, maar er zijn ook zat mensen die het niks aan vinden. toch vind ik dit geniaal. Vooral: Godverrrrdomme, hij heeft er MIHOEN bijgedaan!



hij is nog beter dan de Twilight parody. Ik vind het gewoon zo grappig! voor alle vampirefans, haha.

Nu hebben jullie mijn top 5 gezien, wat is die van jullie??
 
Designed by Lena