Pagina's

maandag 22 maart 2010

Bestelling 22.03.10

Ik ben nog steeds ziek en waarschijnlijk blijf ik morgen nog één dagje thuis, aangezien ik na 2,5 uur uit bed al doodmoe ben. Maar zie het positieve er van in: Ik kan lekker webshoppen! En toen ik dat ene product zag die weer in voorraad was, moest ik wel mijn slag slaan. Wel gezegd bij de Hennis en Mauritz!
schoenen: 12,95 - oorbellen: 2,95 en 4,95

Achter die schoenen zit nog een verhaal. Lees dus verder daarvoor en voor mijn H&M Wishlist!

Oké, de schoenen. Toen ik al weer een tijd geleden (februari) ging shoppen in Den Bosch met twee vriendinnen kwam ik ze al tegen in de H&M zelf: liefde op het eerste gezicht! Het laatste paar dat ze hadden was - lucky me! - maat 38 :). Maar het noodlot sloeg toe: ze waren te klein! Dus ik superteleurgesteld naar huis en gelijk achter mijn computer de webshop opzoeken. Die hadden de schoenen nog niet er in staan. Sindsdien zocht ik om de dag op die webshop naar de schoenen. Hoezo addicted to them?? Maar goed, ik ga verder: Toen ik ze laatst in de webshop zag, maakte mijn hart een sprongetje. Al gauw was ik weer teleurgesteld: uitverkocht in 39. 2 weken lang, waren ze steeds uitverkocht. Gister was ik zo blij. Ze waren er in 39! Ik storm mijn ouders kamer binnen: AHHH, ZE HEBBEN ZE IN VOORRAAD, MAG IK BESTELLEN?! En ja hoor, dat mocht wel. Ik gooi ze in mijn winkel mandje en net als ik een account wil aanmaken: zijn ze alweer uitverkocht. Het was toen half 10 's ochtends. Toen ik vandaag om 7 uur wakker werd ging ik snel achter mijn computer. Misschien is het nu zo vroeg dat ze er nog zijn. En ja, ze waren er. En YAY, ze zijn besteld! :)

Ik heb de laatste tijd een bloemen obsessie. Vandaar ook die vintagelook oorbellen. En die andere oorbellen vond ik gewoon prachtig! Dit is mijn eerste bestelling bij deze webshop, maar ik heb er alle vertrouwen in!

Verder waren er nog wat dingetjes die ik wil, maar niet in voorraad waren in mijn maat. Daarom heb ik nog een openstaande wishlist:

Die bikini moet en zal ik bestellen!! De shorts en het jurkje, ja, die neem ik voor lief. Vroeger als kind, paste ik nooit in de broeken van de H&M, vanwege mijn holle rug had ik altijd zo een flap aan de achterkant. Dus om dat te bestellen is toch wel een goek. Dat jurkje is gewoon zo goedkoop, dat ik hem wel moet hebben! (bloemenobsessie!)

 
Designed by Lena