Pagina's

donderdag 1 april 2010

Shopped 260310

26 maart dook ik met mijn moeder Den Bosch in. Jullie zien regelmatig shoplogs verschijnen, dus misschien klinkt het vreemd, maar voor de zomer had ik haast niks meer. ik paste alleen nog een jurkje en 3 hemdjes. verder was alles te klein. Ook mijn broeken begonnen te strak te worden, en waren eigenlijk te klein (ik blijf maar groeien, alhoewel ik neit mega lang ben: 1,68 meter). Dus ik moest nieuwe schoenen, want op die schoentjes van de H&M kan je niet een hele zomer op lopen. Ik moest nieuwe spijkerbroeken, het liefst ook nog een witter, nieuwe zomerkleding en een zomerjas. Wil jij weten of dat gelukt is? Lees dan gauw door!


2 shirtjes van de H&M met pofmouwtjes. Één gestreept en één gebloemd (i love stripes and flowers!) bedie 8 euro, (koopje toch?)


Hoe bloemenjurkje wat op mijn wishlist stond! i love it soo much. :D 10 euro!


2 setjes van 3 hipsters. Met de actie 2 for 1. dus in plaats van 28 euro was ik 14 euro eraan kwijt.



Bij de Men at Work koop ik altijd mijn broeken. Dit keer 2 spijkerbroeken van scorpio. Één donkere en één lichte met aan de buitenkant donker (staat echt heel gaaf!). De lichte lijkt heel kort, maar dat is gewoon lengtemaat 32 (normale maat) en de andere is lengtemaat 34. in totaal 170 euro, maar op beide 30% korting, dus nog maar 100 euro! :)


Een zomerjas! Op de foto ziet ie er echt supersupersuperlelijk uit, maar hij is zoo mooi!! heel stoer! van G-star, volgens mij 100 euro.


En nog een dicht paar schoenen, ik koos voor hele simpele, omdat ik al hele drukke heb. Van Converse voor 65 euro.

Dit heb ik dus geshopt! ik ben aardig geslaagd en hoef alleen nog echt open schoenen en slippers. Verder nog een witte broek en shorts/een jurkje. En meestal kom ik in de loop der lente nog wel met wat shirts en hemdjes thuis. Maar voor nu: GESLAAGD!
 
Designed by Lena