Pagina's

zaterdag 3 april 2010

EOTD: earth meets coral

Een luie dag, heerlijk thuis en verveling in overmaat. Links naast mijn computer lonkt mijn make-up kastje naar me. De aantrekkingskracht is groot en 15 minuten later is de look helemaal af! Ik heb vooral natuurlijke aardetinten gebruikt met een koraal tintje er door heen. Want iedereen weet dat koraal het helemaal gaat worden deze zomer en lente. Ideaal draagbaar rond deze tijd. Ik heb er zelfs een filmpje bij gemaakt!


Ik heb echt geen ervaring met filmpjes en het is echt een mini-filmpje. Ik weet dat het heel onprofessioneel is en dat het vast veel beter kan, dus opbouwende kritiek is welkom. Kritiek dat ik niet kan opmaken, heb ik niks aan. Ik doe het ook maar voor de lol en ben geen expert, ik wil alleen mijn look met degene die het interessant vinden delen. So, I hope you like it. =)


products used:
  • Gosh shadestick in Love that Pink.
  • Rimmel oogschaduw: huidskleurige, lichtbruin, oranje en koraal, donkerbruin, wit
  • Hema soft eyeliner
  • Maxfactor lash extension mascara
 
Designed by Lena