Pagina's

zondag 4 april 2010

Desigual

Ongeveer 1,5 jaar geleden liepen mijn moeder en ik nieuwsgierig deze winkel in de Kalverstraat binnen. Het was geheel onbekend terrein, maar wat waren we enthousiast. De hippietijden kwamen terug met felle printen, aparte stofjes en dat allemaal zo goed gecombineerd! Het voelde als een hele ontdekking, een mooi merk, onbekend, en dat wij daar even van konden genieten. Maar 2 maanden later...
... was het opeens overal te koop. Je zag iedereen er in lopen en de goedkopere merken probeerden het na te maken. Dit unieke merk was opeens een merk wat iedereen wel kent geworden. Natuurlijk heel fijn voor dat merk! Maar ik had toendertijd een supergave tas hiervan gekocht en opeens zag ik er meiden op school mee lopen. Weg was dat unieke, luxe gevoel.

Toch vind ik de tas prachtig!! Het blijft altijd één van mijn fav's. Daarom wil ik hem jullie showen:

De tas geeft de stijl van merk wel goed weer: stylish verantwoord, verschillende stoffen met verschillende prints door elkaar en opvallend! I like it. En het was slechts 30 euro, wat ik mij kan herinneren.


je ziet de verschillende prints, in verschillende groottes en het maakt één uniek geheel!

Al vind ik het jammer dat de uniekheid langzaam wegvaagt, ik wil iedereen dit merk aanraden. Het is apart, je onderscheid je van de simpele mode en het heeft geen al te hoge prijs. Desigual! Kopen dus!
 
Designed by Lena