Pagina's

zaterdag 13 maart 2010

Videoclip Telephone - OUTFITS BEYONCÉ


Wauw! Dat was de tweede reactie en die blijft, hoe vaak ik deze clip ook zie. Geweldige decors en outfits. Wat lijkt me dat gaaf om te maken. Ook Beyoncé heeft wat heftigere outfits dan normaal. Nee, ze gaat Gaga niet voorbij, maar ook zij heeft spetterende kleding.

Je ziet niet veel van de outfit, maar wel een enorme decolleté/ Verder zijn haar ogen nude opgemaakt, met een opvallende winged eyeliner. En de trend zwarte lippen is toegepast.
Leuk detail: De hoed die Queen Bee hier draagt
Deze outfit is lekker in het leer, wat me heel irritant lijkt lopen, verder zo een 50's/60's pony. Wat ik persoonlijk echt neit mooi vind. De make-up is geel op het ooglid, bruin in de crease en een zwaar aangezette winged eyeliner.
Leuk detail: De bril die ze met klepjes uitklapt.
Haar make-up hier vind ik prachtig! Roze lippen met nude opgemaakte ogen. Wauw! De kleding is ook leuk. Destroyed jeansshort, felle print hakken en een leuk jasje.
Ook Bee heeft een Amerikaans pakje aan. Zij heeft alleen en jurkje, die ik zelf heel leuk vind staan. Haar mooie sexy legs komen hier goed uit. Haar make-up is weer nude met winged eyeliner, maar wel felrode lippen.
Leuk detail: De ster op haar slaap.
Beyoncé heeft ook at gewaad aan, maar bij haar is het eerder een begrafenisoutfit, dan de Griekse mythe outfit bij Gaga. Nude make-up look.

De 3e outfit is naar mijn mening the best! wat vinden jullie?
 
Designed by Lena