Pagina's

maandag 15 maart 2010

Rimmel Moisture Renew Lipstick

Ik heb haast geen lipsticks, maar begin ze steeds meer te waarderen. Geen haar vastgeplakt op je lippen tijdens het fietsen. Geen glans en glitter festijn. En het blijf langer zitten, dan lipgloss. Toen zag ik in een bak allemaal Rimmel lipsticks, met kleuren die uit het assoirtement gingen, voor de halve prijs. Dat is een buitenkansje, dacht ik gelijk. En toen liep ik de winkel uit met een lipstick in 600 Soft Coral.

Ik houd erg van koraalkleuren, vooral voor de zomer, dus ik kon hem niet laten liggen. De verpakking is erg mooi, het paars zou cheap kunnen ogen, maar door de vorm enzo, vind ik het er toch chique uit zien. Het kroontje als teken is ook leuk gedaan. De lipstick belooft je lippen te verzorgen. Een soort lipbalm en lipstick in één ofzo? Voor mij doet hij dit niet 100%. Ik heb snel met lipsticks dat je lippen uitdrogen. Hier is dat niet echt het geval, maar ze worden er ook niet beter op. Een tussenweg, zeg maar. ;)


De naam soft coral vind ik wel goed geplaatst, alhoewel je bij soft toch een wat lichtere kleur had verwacht. De lipstick geeft veel pigment af. Het is haast dezelfde kleur als in het hulsje. Ik zelf heb wel erg gepigmenteerde lippen, dus bij mij komt het altijd wat donkerder over. Deze lipstick dekt toch wel goed, want het is niet een enorm verschil. Ter verduidelijking, zie je bij de lipswatch één met concealer op de lippen en één met mijn naturelle lippen. Maar eerst de gewone swatch op de hand:

De swatch is eigenlijk erg waarheidsgetrouw. Je ziet de shimmer erin, wat ik echt prachtig vind! Het heeft geen grove glitters, maar een supermooie shimmer. Bij een shimmer in een lipgloss vind ik het al gauw een glitterfestijn worden. Oeh, i like it!
met concealer op de lippen
de kleur op mijn naturelle lippen, in het echt iets opvallender/donkerder.

Een prachtig kleurtje dus. Niet te opvallend, lekker fris, naturel en perfect voor een zomerse middag. Voor 10 euro is het een topproduct!
 
Designed by Lena