Pagina's

donderdag 4 maart 2010

TAG - Happy 10 :)

Ik ben getagged door Anna, Dieuwke, Soesja en Lara. Heel erg bedankt meiden! Maar wat houd deze tag in? Het is de happy 10 tag. Je moet 10 dingen noemen die je gelukkig maken en daarna 10 mensen taggen. Leuke tag, vind ik zelf. En natuurlijk heb ik ook een top 10 samengesteld (willekeurige volgorde)

Warme chocomel drinken en skiën op de piste
Mijn vakantie is net over, maar -o- wat was het heerlijk! Lekker skiën, de frisse lucht opsnuiven en van de verse sneeuw afroetsjen. En dan lekker aan de warme choco met slagroom. Hmmmm.!

Shoppen
Zeg het woord shoppen en ik doe mee! Wat houd ik van deze bezigheid. Lekker winkel in, winkel uit, een beetje snuffelen tussen de spulletjes en way more fun dan thuis zitten.

Family&Friends
Soms is het fijn om even op jezelf te zijn, maar plaats vrij maken voor mijn familie en vrienden kan altijd. Ze steunen je altijd, maar je kan ook veel lol met ze hebben. Lachen en huilen, alles doe je samen. Ze zijn gewoon een deel van je leven.

Zomer/lente
Op het skiën na, ben ik die sneeuw wel zat. Tevens ook mijn wintergarderobe. Laat die zon maar schijnen over mijn bolletje, in hotpants en hempje door de stad fietsen en een lekker briesje tegemoetkomen. Hellooooooooo summer, bye winter!

Jullie reacties
Dit maakt mij altijd zo blij. Als je hard werkt aan je site of aan een artikel, krijg je het gewaardeerd terug in reacties. En elke reactie is weer even fijn. Dus blijf commenten. Het geeft enorm veel blijdschap wat ik weer uit kan putten in artikels. want schrijven voor niemand die het leest, wat is daar nou leuk aan?

Fashion/foto's op internet bekijken
Hier kan ik mij wel een hele dag mee vermaken. Mooie, inspirerende foto's bekijken en je weer aan de prachtige details vergapen. Wat heerlijk. Net als fashion bekijken. Van runway tot webshops: i like it!

Boeken en films
Lezen of een goede film kijken is heerlijk. Lekker in je huispak op bed of op de bank helemaal verscholen in een boek of helemaal meegaan met die spannende scène. Geef mij een goed boek of een goede film en ik vermaak me wel.

Cadeautjes krijgen
Het klinkt gierig, maar eerlijk gezegd: Wie wordt hier nou niet blij van. Iemand die iets aan jou geeft, met zorg uitgekozen. Daar word je toch blij van? Het gebaar alleen is al, maakt me vrolijk.

Cadeautjes geven
Lekker shoppen, snuffelen tussen leuke dingetjes. En een leuk en origineel cadeautje kopen en inpakken. En dan als je het geeft, die dankbaarheid en blijheid op het gezicht van degene die het krijgt. Dat maakt mij soms echt blij.

Alle kleine dingetjes die het leven een tikkeltje mooier maken.
Dat spreekt wel voor zichzelf toch??

De 10 mensen die ik tag:
Sharon
Josephine
Martine
Lisha
Nailpolicious
Tamara
Britt en Joyce
Lizzy
Lilly
en JIJ! Trouwe bezoekster.
 
Designed by Lena