Pagina's

woensdag 3 maart 2010

Maybelline pure mineral cover concealer

Oneffenheden. Elk meisje moet er aan geloven. Zelfs na reinigen, scrubben en verzorgen kom je weer plekjes tegen. Gelukkig is er een make-upproduct om dit te camoufleren: Concealer!! Maybelline heeft ook concealers in hun assoirtement. Ook de Pure Mineral Cover Concealer. Op veel requests op dit artikel, vandaag een review!


Dit is een vloeibare concealer, maar volgens Maybelline wel mineraal. Wat voor veel meiden een pluspunt is met hun huid! The look vind ik gewoon goed, lekker fris ogend. Het is erg vloeibaar, wat ik zelf erg fijn vind, omdat het goed te blenden is met je huid. Bij wat poederige concealers zie je het soms al snel zitten. Maaaaaaar, doe niet te veel op: dan krijg je zo een foundationhead! Wat we natuurlijk niet willen.

De dekking vind ik erg goed, je puistjes zijn haast niet meer te zien. En vooral voor je wallen is deze concealer perfect. Ikzelf bijvoorbeeld heb blauwe wallen. Deze concealer is iets te gelig voor mij, maar op mijn wallen is het perfect: het geel neutraliseert het paars/blauw. Wat wel een nadeel is, is dat het maar in twee kleuren verkrijgbaar is. Maar ik ben er van overtuigd: als je deze kleur goed mengt, kan het op vele huidskleuren.


En nog een enorm pluspunt: je doet er zó lang mee! Ik heb deze concealer sinds mei ofzo en hij begint nu pas aan zijn einde te komen. Ik gebruik het haast iedere dag. Minstens 5 a 6 dagen per week en het raakt maar niet op. Wat natuurlijk wel fijn is voor jouw portemonnee. De prijs ligt ongeveer rond de 8 euro.

Was jij nog niet overtuigd? dan hoop ik dat deze review je heeft geholpen een goed beeld te vormen van dit product!
 
Designed by Lena