Pagina's

vrijdag 5 maart 2010

Shopped this week

Deze week heb ik een paar kleine dingetjes gekocht/gekregen. Ik heb geen kleedgeld, slechts 15 euro zakgeld, en ben niet oud genoeg om in een winkel te werken ofzo, dus ik krijg niet zoveel geld. Daarom betalen mijn ouders ook wel dingen als: shampoo, reiniging enz. Daarom heb ik het grootste deel hiervan gekregen. Dat jullie het even weten ;)

2 Gezichtsmaskers van Dr. Van Der Hoog. Ik vind dit merk erg fijn qua maskers en heb deze nog nooit gehad. Ik ga er zeker een artikel over schrijven, als ik ze gebruikt heb. Ik het heb zuurstofmasker en zee algen masker. Dit kregen we gratis bij de etos bij de aankoopjes.


Dit heb ik van mijn moeder gekregen: oogmake-upremover van Klorane en Bio-Oil. Bio-oil is nieuw voor mij. Het helpt tegen bestaande littekens, huidstriemen en pigmentvlekken. Omdat ik laatst een enorme spurtgroei heb gehad, heb ik een beetje last van striae. Dit is onderhuidweefsel (ofzoiets, ik kan het best fout hebben) dat door snel groeien is uitgerekt. Dit goedje moet het verminderen. Ik ben benieuwd!


Mijn moeder was laatst jarig en wilde graag een lipstick of klein make-uptasje, zodat ze niet altijd in haar tas naar die lipsticks hoeft te graaien. Bij de Etos hadden ze een geweldige actie met zo een tasje waar precies 2 lipsticks in konden. Ik had voor haar 2 rimmel lipsticks met het tasje gekocht. Bij de lipsticks was er ook een bak met oude kleuren voor de halve prijs. ik heb er ook één voor mezelf meegenomen.
 
Designed by Lena