Pagina's

maandag 29 maart 2010

Shiseido Rouge parfait - SWATCHES

Long time ago kreeg ik toen ik mijn Chanel lipgloss kocht deze lipstick tester van Shiseido. 4 mooie lipstick kleurtjes uit de Rouge Parfait collectie. Shiseido is toch wel een high-end merk, met een redelijk prijsje er aan vast. Dat is voor veel meiden een groot nadeel, maar toch kunnen jullie meezwijmelen met de swatches. Alhoewel, meezwijmelen??

de rode en koraalkleurige lipstick.
swatches:
roodkleurige
koraalkleurige


 
de lichtbruine en paarskleurige.
Swatches:
bruinkleurige
paarskleurige

Het pigment valt enorm tegen!! Op de rode na, vind ik de kleuren heel naturel en er helemaal niet uitspringen. Helaas, vooral omdat het een expensive merk is. Zelf zou ik het dus nooit kopen, vooral niet voor dat geld. Jammer, mijn verwachtingen waren hoog.
 
Designed by Lena