Pagina's

zondag 28 maart 2010

H&M BESTELLING BINNEN YAY!

Het enthousiasme spat van het beeldscherm als ik de titel lees. En ik ben nog way more enthousiast. Op de website stond dat ik het pakje pas in april zou krijgen, maar toen ik donderdag op TNT even de tussenstand wilde zien stond er opeens: chauffeur onderweg. Het pakje kwam rond 7 uur eindelijk aan (wat heeft die man lange werkdagen, 7 uur!). Ik was weg, maar toen ik helemaal stressde dat ik 's avonds nog zoveel moest leren voor de proefwerkweek, was dit net wat ik nodig had. Mijn bestelling! :)

Deze oorbellen zijn zó mooi! Die schelpdingetjes (ofzoiets?) zijn echt prachtig. Ze zijn wel erg groot, aangezien ik gewend ben kleine oorbellen te dragen. Maar wauw! They're pretty!!

Deze zijn precies zoals ik verwacht had! Zo mooi, een oldvintagepringtje erop en supergaaf. De bloemen zijn wel een beetje doorzichtig (op de foto zijn ze veel duidelijker). Maar dat hoort gewoon bij het model enzo.

En dan het grote cadeautje:
THE SHOES! Ze passen perfect en lopen best lekker, ik ben er eergisteren mee wezen winkelen na een dag school en had geen last van mijn voeten! De zool is wel dun, dus ik raad een zooltje er in aan, voor meer demping en zachtere voetjes!

Ik ben zó blij met mijn spulletjes. Ook echt niet verwacht dat het zo snel zou komen: maandag bestelt, donderdag binnen! Verder zijn ze echt precies zoals op de productfoto's op de site. Wat ook een voordeel is. Hebben jullie weleens besteld??
 
Designed by Lena