Pagina's

zaterdag 23 januari 2010

Parfum Stash


Parfum was voor mij het tegenovergestelde als make-up: van make-up heb je alle kleurtjes en die wil je ook allemaal, maar parfum? Daar hoef je toch maar één van? Sinds ik voor mijn verjaardag en daarvoor wat nieuwe parfums kreeg, is mijn mening toch veranderd. I love parfum now! Oke, het is soms wat duur en daarom houd ik me in en ik heb een kleine stash. Maar groot genoeg om te showen, dacht ik.


Mijn eerste parfum was deze van Miss Sixty. Ik vond hem echt heerlijk en wat vriendinnen hadden hem ook. Hij is bijna op en ik gebruik hem nog zelden. Toch vind ik het een aanrader als je jong bent en nog niet zoveel met parfum hebt. Hij is redelijk subtiel en een beetje zoet: ideaal voor jonge meiden dus!


Deze lacoste parfum love of pink heb ik afgelopen zomer (juni/mei) gekocht. Ik vond deze zó lekker fris en fruitig en ideaal voor de zomer. Helaas verkochten ze deze vooral in 50 ml en die zijn ook zo een 50 euro. De enige winkel die 30 ml verkocht was Etos en daar heb ik deze ook gescoord. Dit is echt een heerlijke parfum!


Toen mijn vader uit London kwam had hij voor mij deze parfum gekocht van Caroline Herrera. Ik vroeg hem namelijk om een I love London trui mee te nemen. Helaas had hij geen tijd om te shoppen en op het vliegveld verkochten ze deze niet. Daarom had mijn lieve daddy deze mee genomen. En dit is ook een fris geurtje (jup, ik houd van fris). Hij blijft ook erg lang zitten :)


Van mijn vriendin kreeg ik voor mijn verjaardag de Kylie Minogue parfum. Ik vind het zo lief van haar! Deze parfum is iets zwaarder en wat zoeter. Maar hij is wel lekker en blijft superlang zitten. De dag daarna ruiken mijn kleren er nog steeds naar!


En van mijn tante kreeg ik de Nina Ricci parfum. OMG, dit is zo een lekkere parfum. Ook weer wat frisjes, maar als je goed ruikt ook weer zoet en ook weer fruitig. In één woord: HEERLIJK. En zie die verpakking: wat een juweeltje!

5 stuks dus, dat is nu wel even genoeg voor mij. Ik probeer zoveel mogelijk af te wisselen. Elke dag een ander geurtje. Natuurlijk heb ik mijn favo's wat meer op. Mijn favo's zijn: Love of pink, nina ricci en carolina herrera. Alhoewel kylie minogue ook heerlijk is, maar wat fijner voor een avondje stappen ofzo.
 
Designed by Lena