Pagina's

zondag 24 januari 2010

Haul Veenendaal

Vrijdag is het koopavond in Veenendaal. Ik had echt lang niet geshopt en mijn moeder en ik wilden er weer even tussenuit. ik ga 7 februari al met vriendinnen shoppen dus heb ik de H&M deze keer overgeslagen. Want daar ga ik de 7e wel even los (A). Toch ben ik weer reuze geslaagd!

Als eerste heb ik wat leuke shirtjes van de Vero Moda:


Dit simpele basic shirtje is helemaal in de kleur die we gaan zien deze zomer! prijs: 9,95.
Deze is ook erg leuk onder het volgende shirtje:


Streepjes! Ja, ik loop er nu weer helemaal trendy bij. Dit gaan we dus echt zien deze zomer en ik heb deze gescoord voor 10 euro!


Een leuk lang, lila shirt. Ik houd van lila! En dit is supermooi over een zwarte legging ofzo. I like it! prijs: 16,95!

dit riempje vond ik zo leuk! slechts 4,95!


Dit vleermuismouwen shirtje/blouseje. Vind ik zo leuk!! Ik word er gewoon vrolijk van. Ik heb hem gekocht bij de Sting. Prijs weet ik niet meer :$

Verder heb ik nog bij de Douglas dit geweldig mooi nagellakjes gekocht:

Het is van de HerĂ´me W.I.C collectie en is in de kleur 113 Mumbai. Het is heel mooi lila!
Ik heb het nu op en er komt binnenkort een NOTD over. Want ik weet nu nog niet of hij lang blijft zitten of niet...



 
Designed by Lena