Pagina's

maandag 25 januari 2010

In het zonnetje gezet - Palmer's


Af en toe zal ik een prodcut in het zonnetje zetten. De producten die ik zal kiezen, zijn budgetproof, superfijn en van een onbekender merk. Zo laat ik jullie er kennis meemaken en geef ik mijn mening! Vandaag het tweede zonnestraaltje: Palmer's Olive Butter Formula.

Ikzelf had nooit van dit merk gehoord. Laatst zag ik er op wat sites wat updates over. Of het dus een onbekender merk is: daar ben ik niet meer zeker van, voor mij in ieder geval wel. Deze hand-elleboog-knie-voetencrème is te gebruiken bij droge plekjes op deze plaatsen van je lichaam. Rijk aan antioxidanten en bevat vitamine E. Zeker weten dus dat jouw huis ook gevoed wordt.

Deze crème is stevig. Het komt er ook niet als een dun wit crèmepje uit - zoals mijn voorgaande handcrèmes. Het is een stevige groene crème en ruikt fris en heerlijk. Het voelt heel zacht, een beetje apart aangezien ik die waterige crèmes gewend ben. Je hebt niet mega veel nodig om je handen in te smeren.

Wat ik aan deze crème zo fijn vind is dat je handen ook heel lang zacht blijven. Bij andere crèmes had ik na een paar uur weer droge handen, vooral in de winter. Bij deze crème blijft het sowieso een dag goed - al fiets je door weer en wind door de koude, schrale lucht. Dit is dus echt mijn alltime favorite crème. Ik zou zeggen: Kopen!! Prijs is trouwens 2,99. Do I have to say more?


 
Designed by Lena