Pagina's

woensdag 20 januari 2010

Little boring shoplog

Toen mijn nichtjes van 7 hier kwamen logeren voor een weekendje gingen we met ze naar de Action. Zo mochten ze iets kleins uitkiezen, wat zij op hun beurt weer helemaal geweldig vonden. Maar als je in zo een goedkope winkel staat is de verleiding erg groot om wat mee te nemen, maar ik hield me in!



Ik had nog haarschuifjes nodig en zag deze voor een prikkie. Ze zijn helaas erg flut: zakken meteen uit en worden snel te wijd. Toch handig dat het er dus veel zijn. Kan ik gewoon elke keer een nieuwe pakken. ;)

Lees verder voor het leukere product!


Het kind in mij kwam boven en ik had weer zin om met mijn nichtjes te knutselen, voor een euro of wat kregen we alledrie deze box van mijn moeder om armbandjes te maken zoals op de voorkant. Het is heel lastig in het begin en mijn nichtjes konden het ook niet. Gelukkig kan je met de touwtjes ook veel simpelere dingen maken. Ik probeerde het echter wel en het ziet er heel mooi uit. Alleen wel iets anders dan op het plaatjes. Het vergt veel tijd en hij is daarom ook nog niet af. Het resultaat post ik anders nog wel.

Ik vind dit een erg niet boeiend artikel, maar voor de creatievelingen kan dit armbanden knutselpakket een leuk ideetje zijn. Ik bedoel: wie heeft nou niet tijden waarin je je weer kind voelt?
 
Designed by Lena