Pagina's

woensdag 9 december 2009

Nintendo Style Boutique


Met mijn koelkast DS (ja, de oudste en tevens de grootste versie) in het roze -yay!- houd ik toch wel van gamen. En daarom was mij ook niet ontgaan dat het superleuke meidenspel style boutique uitkwam! Ik moest die hebben en ja hoor, ik heb hem ;) En ik introduceer je: mijn nieuwe verslaving.

Maar wat moet je nou doen in dat spel?
Ik speel het nu 3 dagen en ik weet niet precies hoe het verder gaat, maar goed: je begint als medewerker in een boutique. In het begin is het heel simpel en moet je gewoon het kledingstuk vinden die de klant vraagt. Als het eenmaal goed gaat, mag je ook kleding gaan inkopen voor de boutique en paspoppen aankleden. De opdrachten worden minder specifiek en met je eigen gevoel voor stijl kies je de juiste kleren voor de klanten uit. Eenmaal later mag je een eigen boutique starten! Nu doe je alles zelf: je moet zorgen dat er genoeg voorraad is voor de kleding, dat de paspoppen er mooi uitzien, de winkel leuk aankleden en klanten trekken. Ook kun je om even te ontspannen naar een haar en beauty salon!

Waarom vind ik het nou zó leuk?
Omdat het eigenlijk een soort van droom is van ieder meisje: fashion, fashion en nog eens fashion! :D Maakt het jou niet blij? Je mag zelf kleding inkopen (en kiezen wat je koopt), klanten stylishe kleren verkopen en hun advies geven. Het is gewoon superleuk!

Lijkt jou dit nou ook wat? Grijp dan je kans om het te kopen.

En wil je nog andere leuke girly DS-games, hier wat tips:
  • Laura's passie mode ontwerpster (Imagine, Fashion designer)
  • Nintendogs (het is gewoon supercute)
  • Laura's passie top model (Imagine, top model)
  • Benelux next top model (heb ik zelf geen ervaring mee)
  • Cooking Mama (gewoon superleuk ;))
 
Designed by Lena